Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky www.navijak.sk

(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“)

Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť GALE s.r.o., so sídlom 02353 Staškov 642, IČO 46 138 820, DIČ: SK2023252902 zapísaná v Obchodnom registri Žilina po číslom: 54620/L (ďalej len ako „obchodník“). Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikajú na základe kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu obchodníka.

Kontakty: navijak@navijak.sk

Telefonický kontakt: 0903 669 446

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1, Odbor výkonu dozoru tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax č. 041/763 21 39.

UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Tovar je možné objednať v katalógu produktov na našej webovej stránke navijak.sk, alebo prostredníctvom telefónneho čísla 0903 669 446 (Po – Pia: 07:30 – 16:00).
  2. Pri objednávaní cez internet uveďte, prosím, nasledujúce údaje: Ak nakupujete ako spotrebiteľ, t.j. ako fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy na diaľku v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, uveďte meno a priezvisko, adresu. Súčasne uveďte Vaše telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, uveďte tiež obchodné meno, IČ, DIČ a miesto podnikania alebo sídlo.
  3. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Detaily objednávky a predpokladaný dátum dodania tovaru je uvedený v objednávke. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  4. Doručenie potvrdenia o prijatí objednávky zo strany obchodníka neznamená uzavretie kúpnej zmluvy. Po doručení potvrdenia o prijatí objednávky dochádza k overeniu dostupnosti tovaru zo strany obchodníka.  Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, obchodník upozorňuje, že na svojom webovom sídle zverejňuje informáciu o dostupnosti spôsobom: a) Dostupné – označenie dostupné znamená, že tovar je dostupný v skladoch obchodníka. Uvedené tiež znamená, že tovar je dostupný v e-shope obchodníka;
    b) Dostupné na objednávku – označenie znamená, že tovar je dostupný na objednávku u tretej strany, ktorá je dodávateľom označeného tovaru. Čas dodania obchodník upresňuje v potvrdení objednávky doručenej kupujúcemu;
    c) Nedostupné – označenie znamená, že tovar nie je dostupný na sklade obchodníka a ani  na e-shope.
    Kúpna zmluva je uzavretá až záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho obchodníkom vo forme e-mailového potvrdenia, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie, resp., že bol expedovaný. V akceptovaní návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy sa obchodník zaväzuje kupujúcemu potvrdiť aj dobu dodania v súlade s označením tovaru podľa predchádzajúcich bodov.
  5. Tovar na e-shope je zoradený v kategóriách, ktoré môže kupujúci meniť prostredníctvom dostupných filtrov následovne:
    a)  Filter „dostupnosti na sklade“:
    Tento filter zoraďuje produkty zohľadňujúc skutočný predaj (celkovú hodnotu) produktov za posledných 30 dní za jednotlivé predajne a e-shop obchodníka, a to na základe faktúrácie.
    Zoradenie produktov pri použití tohto filtra ovplyvnené nasledovnými pravidlami: najskôr sa produkty radia podľa dostupnosti skladom na centrálnom sklade; ďalej ktoré sú bez skladovej zásoby.
    b) Filter „od najlacnejších“:
    Pri použitý tohto filtra sa produkty zoradia na základe koncovej ceny od najnižšej vzostupne.
    c) Filter „od najdrahších“:
    Pri použitý tohto filtra sa produkty zoradia na základe koncovej ceny (po uplatnení automaticky rátanej zľavy, ak sa takáto na produkt vzťahuje) od najvyššej zostupne.
    d)  Filtre „od A po Z“ a „od Z po A“
    V prípade použitia týchto filtrova sa produkty zoraďujú podľa názvov tovaru, resp ich prvých písmen podľa abecedného záznamu smerom od A po Z, alebo opačne od Z po A.
  6. Obchodník je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu tovar v lehote najneskôr do 30 dní od zaslania e-mailového potvrdenia podľa odseku 4. Tovar však obvykle expedujeme do dvoch pracovných dní. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní, o presnom dni expedície a dodaní tovaru kupujúceho informujeme e-mailom na e-mailovej adrese, ktorú kupujúci uvedie v objednávke alebo telefonicky.

Prostredníctvom služby „osobný odber“ v internetovom obchode www.navijak.sk, si môže kupujúci zarezervovať tovar na sklade navijak.sk. Pre využitie tejto služby zadá kupujúci dostupný tovar a zvoli osobný odber zo skladu na vyzdvihnutie. Tovar bude následne pripravený pre kupujúceho na vyzdvihnutie  na sklade navijak.sk, pričom obchodník je oprávnený zrušiť rezerváciu po uplynutí 24 hod. od vytvorenia rezervácie. V prípade nedostupnosti tovaru je obchodník oprávnený rezerváciu stornovať, o čom je kupujúci informovaný na kontaktný údaj/údaje (telefónne číslo a/alebo e-mailová adresa zákazníka) zadané pri rezervácii tovaru.

  1. Pri preberaní tovaru Vám doručíme doklad o prevzatí tovaru.  Potvrdenie o úhrade zasiela obchodník na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. Daňový doklad slúžiaci zároveň ako dodací list je vždy priložený v zásielke s prepravovaným tovarom. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Záruka vrátenia peňazí

www.navijak.sk poskytuje záruku na tovar v rozsahu ustanovení obecne platných predpisov. Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, že tovar má vady, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 7 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, alebo telefonicky, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Ako oprávnenú nemožno uznať reklamáciu tovaru, ktorého vady vznikli: – neodborným použitím – mechanickým poškodením alebo opotrebením – živelnými pohromami – inými vonkajšími vplyvmi. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dna uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

Vybavenie objednávky

www.navijak.sk dodáva tovar kupujúcemu na základe elektronickej alebo telefonickej objednávky. Podmienkou platnosti každej objednávky je vyplnenie povinných údajov pri odoslaní objednávky. Predávajúci je oprávnený overiť si u kupujúceho objednávky e-mailom alebo telefonicky.

 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

  1. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností  obchodníka vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.
  2. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť obchodníkovi. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj pre začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u obchodníka v listinnej podobe alebo emailom na adrese navijak@navijak.sk spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Ak bola zmluva uzatvorená ústne, na uplatnenie práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie kupujúceho, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy, zašle tovar spoločne s podpísaným písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením: mena a priezviska kupujúceho; adresy kupujúceho; čísla objednávky; dátumu objednania a čísla účtu pre finančné vysporiadanie.

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy prostredníctvom formulára obchodník bezodkladne zašle kupujúcemu potvrdenie o jeho doručení. Oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi na adresu, ktorú obchodník oznámil kupujúcemu, ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať obchodníkovi z dôvodov podľa osobitného predpisu. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci.

  1. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. obchodník má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.
  2. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.

Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok obchodníkovi uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

  1. Obchodník sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar (spolu so všetkými platbami, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov) v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodníkovi. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť obchodníkovi.
  2. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 4,- EUR do 80,- EUR. Obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru, a to v lehote 14 dní odo dňa doručeniu oznámenia o odstúpení od zmluvy kupujúcim ak bol tovar dodaný kupujúcemu domov v čase uzavretia zmluvy a s prihliadnutím na povahu tovaru nie je možné tovar odoslať späť obchodníkovi poštou.
  3. V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu.
  1. Kupujúci  nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
    a) poskytnutie služby, ak
    1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a
    2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy kupujúci povinný zaplatiť cenu;
    b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
    c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
    d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
    e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
    f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
    g) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u kupujúceho, o ktorú kupujúci výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u kupujúceho a kupujúci si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
  2. V prípadoch neuvedených v tomto bode všeobecných obchodných podmienok má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy v súlade s všeobecnými obchodnými podmienkami.
  3. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to prostredníctvom elektronickej pošty navijak@navijak.sk alebo telefonicky na telefónnom čísle 0903 669 446. Zároveň je kupujúci oprávnený objednávku pred expedovaním zrušiť aj prostredníctvom svojho profilu na e-shope obchodníka.

CENA TOVARU, ĎALŠIE POPLATKY A DODANIE TOVARU

  1. Kúpna cena tovaru Vám bude vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu.
    Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky a dodatočné poplatky:

Poštovné pri dobierke:
Dobierka – Slovenská pošta, tovar len do 10 kg! 4,60 €
Dobierka – Kuriérska služba do 24 hod, 5,90 €
Dobierka – Kuriérska služba do 24 hod (nadrozmerný tovar) 35€

Poštovné pri platbe vopred na náš účet (bankový prevod):
Bankový prevod, PayPal – Slovenská pošta, tovar len do 10 kg! 3,60 €
Bankový prevod, PayPal – Kuriérska služba do 24 hod, 4,90 €
Bankový prevod, PayPal – Kuriérska služba do 24 hod (nadrozmerný tovar) 34€

  1. Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na kupujúceho okamihom dodania. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Bežná cena znamená cenu tovaru, za ktorú predmetný tovar ponúka predávajúci bez zohľadnenia celkových možných bonusov, marketingových kampaní na podporu predaja a iných zľavových akcií alebo cenu nezáväzne doporučenú výrobcom či distribútorom, pričom bude zobrazená vždy tá cena, ktorá lepšie odzrkadľuje cenovú hladinu daného výrobku v danom čase na trhu
  2. V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru.
  3. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

REKLAMÁCIA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY

  1. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom obchodníka a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad.
  2. Obchodník nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar, ako aj jeho obal, pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.

Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.

Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky a zistení vady a to nahlásením na info@navijakyshop.sk – doručí e-mailom alebo doporučenou poštou  písomný doklad o vybavení reklamácie (reklamačný protokol),  alebo telefonicky na telefónnom čísle 0903 669 446. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru je možné uplatniť, ak sa preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Podmienky reklamácie sú podrobne uvedené v reklamačnom poriadku obchodníka.

Odkaz na stiahnutie reklamačného protokolu : PROTOKOL

OSOBITNÉ PODMIENKY

  1. Podmienky odstúpenia od zmluvy týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré sú svojim charakterom určené pre subjekty spĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. §52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“) v znení neskorších predpisov sa ďalšie subjekty neuplatňujú. Tým nie sú dotknuté ustanovenia všeobecných obchodných podmienok spôsobu odstúpenia od zmluvy.
  2. Kupujúci po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže v prípade vyjadrenia súhlasu dostať správy o ponukách tovarov, akciách a službách obchodníka. Kupujúci môže zasielanie kedykoľvek odvolať v texte spodnej časti e-mailu, ktorý mu bol doručený.
  3. Obchodník uverejňuje na e-shope recenzie zhromažďované prostredníctvom tretej strany. Recenzie obchodník nijakým spôsobom neupravuje.
  4. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
  5. Obchodník vykonáva spätný odber použitého elektrozariadenia určeného k ekologickej likvidácii zakúpeného u obchodníka. Kupujúci je oprávnený bezodplatne odovzdať použité elektrozariadenie na mieste určenom obchodníkom k spätnému odberu alebo oddelenému zberu. Obchodník môže spätný odber odmietnuť, ak odovzdávané elektrozariadenie neobsahuje základné komponenty z ktorého pochádza, obsahuje odpad, alebo keď z dôvodu kontaminácie predstavuje riziko pre zdravie a bezpečnosť personálu.

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ kupujúci – spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci – spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom GALE s.r.o., so sídlom 02353 Staškov 642, IČO 46 138 820, DIČ: SK2023252902 zapísaná v Obchodnom registri Žilina po číslom: 54620/L je Slovenská obchodná inšpekcia, pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); kupujúci – spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Osobné údaje kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, sú spracované v súlade s platnou právnou úpravou. Informačná povinnosť obchodníka je plnená v rámci zásad ochrany osobných údajov.
  2. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o zmene vo svojich osobných údajov.
  3. GDPR – ochrana osobných údajov a odkaz na podstránku “Ochrana osobných údajov”

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (v prípade ak kupujúci nevystupuje ako spotrebiteľ), zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov.
  2. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
  3. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od  1.7.2024 rušia predchádzajúce znenia všeobecných obchodných podmienok. Obchodník si vyhradzuje právo zmeniť všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.